Γ΄ ΤΑΞΗ

1ο Εργαστήριο  

 Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων, οι μαθητές της Γ΄ τάξης υλοποίησαν το πρόγραμμα με τίτλο  ‘’Το σώμα μου, ένα θαύμα που αγαπώ , φροντίζω και προστατεύω’’ , το οποίο ανήκει στη θεματική ενότητα  ‘’Ζω καλύτερα-Ευ Ζην’’. Στόχος του εργαστηρίου ήταν η απόκτηση κριτικής σκέψης, η ανάπτυξη της επικοινωνίας και της συνεργασίας μέσα από τον ομαδικό τρόπο δουλειάς , η απόκτηση  δεξιοτήτων της κοινωνικής ζωής και στρατηγικής σκέψης.

   Έτσι, έπαιξαν παιχνίδια ενδυνάμωσης της ομάδας που αφορούσαν το ανθρώπινο σώμα, χόρεψαν , εξοικειώθηκαν με τις αλλαγές του σώματός τους μέσα στο χρόνο ως φυσιολογική εξέλιξη. Εξερεύνησαν σε βάθος το θέμα μέσα από την παρατήρηση ,την εξαγωγή και την αιτιολόγηση των υποθέσεών τους. Τέλος, ενημερώθηκαν για τον τρόπο που μπορούν να να προστατεύουν στο μέλλον τον εαυτό τους από τη σεξουαλική θυματοποίηση και τη βία.

2ο Εργαστήριο

Γ΄1

Με αφορμή το εργαστήριο δεξιοτήτων "Γνωρίζω το σώμα μου" μάθαμε την ορολογία για το σώμα μου και μιλήσαμε για τα όρια που πρέπει να βάζουμε στους άλλους

Γ΄2

Στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος  για την τοπική πολιτιστική κληρονομιά, που ανήκει στη θεματική ενότητα <<Φροντίζω το περιβάλλον>>  οι μαθητές της Γ΄τάξης επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Χίου. Μέσα από τα εκθέματα ταξίδεψαν στο χρόνο και ήρθαν σε επαφή με την ιστορία του τόπου τους. Γνώρισαν την προϊστορική Χίο από τη Νεολιθική εποχή ως την μυκηναϊκή περίοδο. Είδαν γλυπτά , επιτύμβιες στήλες , επιγραφές αλλά και δείγματα της τέχνης και της καθημερινής ζωής στο νησί. Αυτό που τους έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η ύπαρξη ενός  τάφου ‘’μακεδονικού τύπου’’. Στόχος του εργαστηρίου ήταν η ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης , η ανάπτυξη κριτικής σκέψης και η απόκτηση δεξιοτήτων της κοινωνικής ζωής.

 

3ο Εργαστήριο

Στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος  <<Όλοι μαζί στη σχολική ζωή>>, που ανήκει στη θεματική ενότητα <<Ενδιαφέρομαι  και ενεργώ-Κοινωνική  Συναίσθηση και ευθύνη>>  οι μαθητές της Γ΄ τάξης  έφτιαξαν  το δέντρο της τάξης. Συνεργάστηκαν και συζήτησαν για το <<τι  τους αρέσει και τι όχι>> σε σχέση με πράγματα και  καταστάσεις  που συμβαίνουν στην τάξη τους, σημειώνοντας  τις καταγραφές  τους. Επίσης , παρακολούθησαν  την παιδική θεατρική παράσταση <<Το απίστευτο ταξίδι  του κυρίου Πικ>> , με αφορμή  την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας, γνωρίζοντας  τον κόσμο των συναισθημάτων .Στόχος αυτών αλλά και των επόμενων δράσεων που πραγματοποιήθηκαν ήταν η απόκτηση Δεξιοτήτων Κοινωνικής  Ζωής αλλά και Δεξιοτήτων Διαμεσολάβησης και Κοινωνικής  Ενσυναίσθησης.

4ο Εργαστήριο

       Στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος  που ανήκει στη θεματική ενότητα <<Δημιουργώ και καινοτομώ>>  οι μαθητές της Γ΄ τάξης ήρθαν σε επαφή με παραδοσιακά επαγγέλματα . Μέσα από το παραμύθι του <<νερουλά με το πιθάρι>> γνώρισαν τον τρόπο που παλαιότερα οι άνθρωποι μετέφεραν το πολύτιμο νερό αλλά και γνώρισαν τι σημαίνει ενσυναίσθηση, βοήθεια προς τον άλλον , αγάπη κ.ά. Ήρθαν σε επαφή  και με επαγγέλματα που υπήρχαν στον τόπο τους , αλλά σιγά σιγά εκλείπουν όπως του καστανά , του παγωτατζή , του λατερνατζή κ.λ.π.